неділю, 5 квітня 2020 р.

Мексиканські наркокульти і формування нової ідеології наркокартелів: ретаблос

Мексика, як важливий і стратегічний центр наркоторгівлі з кожним роком стає неконтрольованою центральною владою, а картелі набирають там повновладну силу, яка замінює державу. Мільярдні потоки і мафіозні армії за десятки років сформували особливий тип суспільства, у якому все яскравіше формуються власні культи, пов'язані з кримінальною діяльністю сотень тисяч людей. За сто років ці релігійні відмінності досягли такого рівня синкретизму, що сучасні вірування мексиканців складно віднести до християнських чи язичницьких. Сьогодні розглянемо одне з відображень таких культів - "ретаблос".

Давно пройшли ті роки, коли сучасні уявлення про вірування мексиканців формувалися романтичними творами Карлоса Кастанеди про шукачів одвічної істини через споживання пейоту. Нинішні неокульти Мексики все більше схожі на криваві оргії сатаністів з людськими жертвопринесеннями, капищами богині Смерті, відрубанням голів, четвертуваннями і обробкою черепів та інших частин жертв для амулетів та ритуалів. І все виставляється напоказ, ніхто не приховує цього. А релігія в країні, яка до цього вважалася чи не найбільш католицькою у світі, стала більше нагадувати середньовічні єресі або сатанинські секти.
Культ Хесуса Мальверде поширений у Мексиці і США. Особливо почитається цей невизнаний святий в мексиканському штаті Сіналоа.
Ретаблос - божевільні "ікони" мексиканських повій та наркоторговців
Ще з кінця ХІХ ст. мексиканці на свій лад переінакшили уявлення про вівтарний образ (retablo), і серед усіх верств населення почали набувати популярності "ікони"-подяки за несподіваний порятунок чи заступництво святих і вищих сил у скрутній ситуаціїдякували вищим силам за багатий врожай або міцне здоров'я близьких.
Зараз же ретаблос перетворилися на своєрідний релігійний арт. У більшості на них наркоторговці та повії дякують небесних покровителів за щасливе оминання халепи та успіхи у бізнесі.

Сучасні жителі Мексики кажуть «спасибі» святим наркоторговцям за те, що дядько Хуан виплутався із перестрілки із копами або конкурентним картелем, і неушкодженим і зміг прихопити з собою пару кілограмів кокаїну. Покажемо лише найяскравіші із них. За бажанням можете пошукати більше у мережі.

"Пресвята Діва Гваделупська, дякую тобі за зцілення мого чоловіка Филимона від жахливої лихоманки і діареї, які трапилися з ним після довгого запою. Він помирав, і ніщо йому не допомагало. Я довірила його тобі, і тепер він здоровий. Домінга. 21 грудня 1934".
"Мій син Фортіно переносив бочки з порохом, одна впала і вибухнула. Він дивом втік, і врятувався. Біля твоїх ніг дякуємо за це чудо. Сім'я Гарсія. 1959".

"Дякую Господу Вербовому, що мій чоловік Макаріо більше мене не б'є. До того ж він перестав напиватися, і тепер ми дуже щасливі. Феліса Монтес. 1960".

"Слава тобі, Господи, що нарешті на цьому кутку я зустрів кохання всього мого життя. Що було раніше, мені не важливо. Я закохався у неї, як тільки побачив. Я попросив її вийти за мене заміж, і вона прийняла мою пропозицію. Оскільки я - сирота, без братів і сестер, навіть без собаки, то тепер, після довгих років самотності, вона наповнить моє життя любов'ю і ніжністю. Хувентіно Роча, 1990".

"Дякую Пресвятій Діві Хукіліанській за віагру і за позбавлення від обтяжливого недуги. Тепер я можу задовольнити свою дружину у ліжку. Ніякі кошти мені не допомагали, і тоді я довірився тобі і спробував віагру. Тепер ми дуже щасливі. Присвячую тобі це ретабло за порятунок нашого шлюбу. Роберто Койоакан. Кінець 1990-х".


"Дякую Хесусу Мальверде за порятунок мене від загибелі. Коли ми дісталися до Каліфорнії, мій провідник збожеволів через велику кількість вжитих наркотиків.
Я довірив свою долю Хесусу і зміг врятуватися і втекти. Цим ретабло я показую те чудо. Хосе П. Художник: Альфредо Вільчіс, 1990".

"Дякую Пресвятій Діві за те, що Мистіко виграв чемпіонат по боротьбі без правил, перемігши Атлантіса на Арені Мехіко. Художник: Альфредо Вільчіс".


"Хесус Мальверде, дякуємо тобі за твій захист і заступництво. Більше години ми провели у важкому протистоянні, і, коли у нас вже майже закінчилися кулі, ми змогли втекти цілими і неушкодженими, прихопивши товар. Пабло Аурійя. Невідомий художник, 1975".


"Дякуємо святому Хесусу Мальверде за те, що послав нам хороший урожай марихуани. Нам вдасться виручити за нього багато грошей і накупити собі корів і поросят. Хуан і Хосефа Мірта. Художник: Сельва Прієто Саласар".


"Святому Серцю Ісуса присвячую я це ретабло в подяку за те, що моя дружина так і не дізналася, чому мене насправді вхопив інфаркт. Ночами я підглядав за своєю своячкою, коли вона йшла спати.
Вона роздягалася і фотографувала себе на телефон. Мене це так шалено збуджувало, що моє серце не витримало. Тепер мені краще, і я анітрохи не каюсь. Це було чудово, і ніхто у мене цього не відніме, адже до чого ж вона хороша, сучка. Той, що підглядає. Художник: Альфредо Вільчіс, 2002".

"Коли я повертався з концерту, то натрапив на якихось покидьків, які хотіли взути мене. Але вони нічого від мене не отримали. Тоді один з них вихопив ствол і приставив до моєї голови. Я схопив його, вихопив пістолет, але інший в цей час штрикнув мене ножем. Я впав і відчув себе огидно.
Ці двоє були явно під наркотиками. Тут той перший підняв пістолет і зібрався прикінчити мене. У цей момент я почав благати Святого Архангела Правосуддя. Раптово з'явився один мій приятель, і ці двоє кинулися навтьоки, не вбивши мене. Славно, що вчасно їх зупинив, друже. Художник: Альфредо Вільчіс".

"Рамон Тейес підносить це ретабло Святому Патріку в подяку за особисте знайомство з Мелом Гібсоном під час зйомок фільму, що проходили в його штаті. І він навіть взяв участь в масовці".


Тварини з нашої ферми засумували і втратили апетит. Ми не знали, що на них найшло. Вони абсолютно не їли, і ми боялися, як би вони не померли. Тому ми довірили їх Святому Немовляті Аточі, який чудесним чином зробив так, що всі тваринки одужали, ніби помолодшали і тепер виглядають краще, ніж раніше. Кури несуть багато яєць, корова дає більше молока, а поросята стали жирненькими. Дякуємо.
Я і моя сім'я просимо Святого Юду Тадея зупинити епідемію. Завдяки Святому Іуді ми не хворіємо коронавірусів COVID-19.

Естела Альберто, 2020

Ось такої химерної трансформації зазнала мексиканська релігія під впливом наркомафії за місцевих язичницьких і сатанинських культів. Однак, ретабло - це лише зовнішній прояв більш вражаючих і жорстоких культів, про які ми розповімо вам у наступній статті.

Немає коментарів:

Дописати коментар